Hasta Öneri Şikâyet Talepleri
Hastanemiz hizmet kalitesini yükseltmek, hasta memnuniyetini arttırmak ve sağlık hizmetlerimizin sürekli iyileştirilmesini sağlamak amacıyla öneri, şikâyet ve taleplerinizin etkin bir şekilde değerlendirilip çözüme kavuşturulmasını amaçlıyoruz.
Başvurularınız
Hastane WEB sitemiz üzerinden, hastanemizde bulunan hasta hakları birimi, SABİM, CİMER ve hastanemizde bulunan hasta öneri-şikayet kutularından başvurularınızı yapabilirsiniz.
Çözüm ve Geri Bildirim
Başvurularını incelenip geri dönüş süreci başlatılır. Şikayetler için sorunun çözümü, talepler için uygun hizmetlerin sağlanması, öneriler için ise değerlendirmelerin ardından gerekli düzenlemeler yapılmaktadır.
Kayıtlar ve Raporlama
Tüm başvurular ve çözümler kayıt altına alınır ve 3 ayda bir analiz edilir. 3 ayda bir yapılan Hasta Temsil Komisyonunda da sistemde ve hizmetlerde yapılacak iyileştirmeler planlanır.
Bu sürecin etkin bir şekilde yürütülmesi için Yönetim, Hasta Hakları Birimi ve Kalite Yönetim birimi koordineli olarak çalışmaktadır.